Asociación Matiz

imgpsh_fullsize_anim

Lilian Thuram: “Arrazakeriaren aurka, hezi egin behar da»

Lilian Thuram Fundazioaren webgunean testu honekin hartu gaituzte: “Ez da arrazista jaiotzea, arrazista bihurtzea baizik. Egia hori da Arrazakeriaren aurkako Hezkuntza fundazioaren oinarria. Arrazakeria eraikuntza intelektual eta, batez ere, politikoa da. “

F.C. Bartzelonako jokalari ohia hezkuntzaren defendatzailea da arrazakeria desagerrarazteko metodo gisa, eta gonbidatuetako bat izango da online mintegian: “Kirolean arrazakeria prebenitzea/kiroletik inklusioa sustatzea”. Apirilaren 14an egingo da, 12:00etatik 14:30era, doan. Bilboko Udalak antolatzen du eta Matizek laguntza ematen du kudeaketa teknikoan.

Online mintegi hau kirolarekin, erakundeekin eta arlo sozialarekin lotutako publiko anitzari zuzenduta dago. Eragile ugarik esku hartzen dute gizarteratzera eta bertan agertzen diren indarkeria anitzen prebentziora bideratutako kirol-prozesuetan. Askotan, indarkeria horiek klasea, generoa, dibertsitate funtzionala, LGTBIQ arrazakeria edo xenofobia intersekzionalizatzen dute.

Ez ahaztu izena ematea honako esteka honetan: https://bilbao.zoom.us/webinar/register/WN_yuYdMYlVT9iQR-eGNbAdbw eta apirilaren 9an webinarrean sartzeko lotura jasoko duzu