Izan bazkide

Izan bazkide eta eman laguntza gure proiektuei aldian behin. Egin bat gure borrokarekin mundu bidezkoago baten alde!

Gure lana egiteko, gure helburu berberak dituzten eta gure ahaleginarekin bat egin nahi duten pertsonen laguntza eta lankidetza ekonomikoa behar ditugu. Ez dugu kopuru handirik behar. Laguntzeko, hilean 9 euro eman ahal dizkiguzu, edo, hala nahiagoz gero, aldian behin emaitza zehatz bat egin dezakezu.

Ematen dizkiguzun datu pertsonalak Datuen Jabetzako Espainiako Agentzian erregistratuta dagoen datu-fitxategi batean sartuko ditugu. Fitxategi hori Matiz elkartearena da –jendarte, ekonomia eta ingurumen arloko bizikidetza iraunkorra lortzeko balioetan oinarritutako hezkuntza–, eta elkartearen ardurapean dago. Fitxategi horren bidez, era egokian kudeatu nahi ditugu Matiz elkartearen erregimen asoziatiboa, ekarpenak eta emaitzak, online prestakuntzaren kudeaketa eta parte-hartzea, kanpainak eta ekitaldiak, besteak beste. Horrez gain, informazio eguneratua eman nahi dizugu egiten ditugun jarduerei buruz, harremanetan jartzeko ditugun bide guztiak erabiliz, posta elektronikoa ere bai.

Datuak eskuratzeko, zuzentzeko edo ezabatzeko, eta datuen kontra agertzeko eskubidea erabili nahi baduzu, jo Matiz elkartearen helbidera (Artekale 7, 4. eskuina, 48005, Bilbo, Bizkaia) edo This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. posta elektronikoko helbidera, eta erantsi zure NANaren kopia edo zure burua identifikatzeko agiri baliokideren baten kopia.

(*) Izartxoa duten eremuak nahitaez bete behar dira
Datu pertsonalak
Kuota
 €
Ordaintzeko era
Pribatutasuna babesteko politika

Enpresa*** edo ikastetxea bazara, boluntario izan nahi baduzu, edo oinordetzen eta legatuen bidez elkarlanean aritu nahi baduzu, badugu toki bat zuretzat.

This site uses encryption for transmitting your passwords. ratmilwebsolutions.com